Jokapaikan Gary Grandi

Oma kuva
Kauhava, Etelä-Pohjanmaa, Finland
Noniin!Tälläinen 18vee nuori terve, lukiolainen ja "ei osaa sanoa mikä" mies esittäytyy: yhteiskunnan kannalta erittäin tärkeä henkilö suunnistajajääkiekkolilija yms.jokapaikan höylä jolta ei nyt vitsit ihan heti lopu eikä myöskään ideat joita aina kavereiden kanssa toteutamme(niistä sitten lisää kunhan blogi pyörähtää kunnolla käyntiin)! Jotkut haukkuu ylisosiaaliseksi persoonaksi mutta välillä osaa olla muita kohtaan myös melkoinen tuittupää, toisaalta yleensä läpällä mutta aina ei kaikki jaksa ottaa jokaista asiaa leikki leikkinä, ei edes Eero Hautala. Siispä jakaa mielipiteet aika lailla kahtia ja joku onkin sanonut joskus, että kuinka voi vihata ja rakastaa yhtä henkilöä noin paljon! =) joo aika sanavalmis nuori mies joka haluaa ottaa erilaisia haasteita vastaan ja pitää adrenaliinitason huipussaan! Meriittejä nyt ei urheilun puolelta ole nyt hirveästi, mitä nyt pari SM-kultaa erinäisistä viesteistä ja joukkuelajeista, mutta lähinnä toimin vain the Entertainerinä kisapaikoilla..ja muutenkin. Toivottavasti tää nettibloggaaja saa ihmiset kiinnostumaankin kirjoituksistaan. Kaikki kannattaa ottaa tosissaan, muttei ikinä kannata ottaa itseensä. Totsia lainaten läpällä!<3

perjantai 30. lokakuuta 2009

Ylimenokauden helmiä! Vol.2 =) (smålanti)

Noniin täällä ollaan!

.. Niille jotka eivät jaksa lukea:
Smålantiin oli pakko päästä. Emme Niklaksen kanssa päässeetkään mutta meillä oli varasuunnitelma B! Laivamatkalle sunnuntaiaamuna, samalla laivalla suunnistajien kanssa pois! Reittimatka oli vain Turusta Tukholmaan. Erittäin jännää. Oli piiloteltava laivassa! Suunnistajat laivaan. Erittäin kosteaa menoa koko yö koko laivalta! Suskan näkeminen oli ihanaa! Siellä puitiin kauden pettymyksiä ja menestymisiä. Hauskaa oli. Kalle, Niklas ja Aleksi olivat elementissään. Danny ei esiintynytkään mikä tuotti hämmennystä. Kaikenkaikkiaan hieno laivamatka! thänks <3

Niille jotka jaksavat lukea
21.11.2009
Smålannin reissu lähestyy. Pyörin kotona hirmuisessa paineessa, pakko saada rahat kyseiseen reissuun. Mikä eteen? Essi Varjonen, jonka olin jo värvännyt mukaan lupailee jo maksaa koko matkani. Perjantai lähestyy. On jo torstai. Sitten:
hirmuinen päänsärky ja haaveet reissuun lähtemisestä alkavat kariutua! Poikani Niklas Ahti soittaa ja kertoo hänenkin saaneen päänsäryn jota ei kipulääkkeilllä pystynyt lievittää. Tieto kantautuu korviini, että yksi pojistani Anssi Vesantokin on kuumeen ja päänsäryn kourissa. Niklas sanoo että jää kotiin. Joudun tekemään päätökseni, jään itsekin. Anssi myös. Reissu tuntuu olla jo kaukainen haave. Pakko kertoa Suskallekin etten millään pääse lähtemään! :(

23.11.2009
Perjantai-ilta. Jostain kummasta lähteestä korviini kantautuu idea joka täyttää mieleni syöverit äärimmilleen. Laivamatka. Laivamatka. Ehdotan Niklakselle tätä huikeaa ideaa. Viking Linelle puhelu, paljonko maksaa? Kerron Viking Linen myyntipalvelun naiselle tarinamme:"Olemme suunnistajia jotka ovat riitautuneet seurojemme valmentajien kesken. Nyt tarvitsemme kipeästi apua päästäksemme tuohon laivaan jolla suunnistajat sunnutai-iltana tulevat päästäksemme keskustelmaan uusien seurojen valmentajien kanssa uusista seurasopimuksista, tämä on viimeinen tilaisuutemme!" Halusin nähdä Suskan!!<3 myös Kallen ja Aleksin!

24.11.2009
Tarina tehoaa, saamme erittäin halvat hytit mutta lopulta kuitenkin Viikkarin henkilökunta saa tietää että olemme molemmat alle 21-vuotiaita. Sitten meillä välähtää. Reittimatka. Reittimatkalla tarvitsee ikää vain 16 vuotta, mutta on vain Turusta Tukholmaan. Suunnitelmamme: Laivalla Tukholmaan, laivalla satamassa, laivalla tulomatkalla. Helppoa Hehheh.Niklas kertoo että Ruotsi on aivan kiva maa asua jos joutuisimme jäämään sinne. Hän myös lupasi maksaa hotellin jos joutuisimme laivasta pihalle. Matkassa on siis omat riskinsä. Mutta niitä emme jaksa kaihtaa ja päätämme tehdä reissun.
Päätämme ottaa hyvän kaverini Villen ja hänen tyttöystävänsä Miran mukaan. Ville kuskiksi että junalippu kustannuksilta säilyttäisiin. Itse menin Villen ja Miran kämpälle yöksi. Seitsemän herätyskelloa soimaan, että heräisimme klo 4 tapahtuvaan herätykseen. Laivahan lähtisi Turun satamasta klo 8:45. Niin kuitenkin kävi että kesätalviajan vaihtuminen tuotti sen verran ongelmia että nukuimme komeasti pommiin ja heräsimme klo 5:11. Siitä muutama minuutti ja olimme jo autossa. Huikeiden ylinopeuksien ja tiukkojen kaarrosten jälkeen näimme kuitenkin Niklaksen iloiset kasvot satamaterminaalin ovella ja ehdimme laivaan!=)

25.11.2009 klo 8:45

Aamulaiva. Lukuisia eläkeläisiä. Keski-ikäisiä. Ei nuorisoa. Kaikkia meitä väsytti. Hyttinumero oli 2047. imperfekti--> saimme iloksi todeta että lukuisa joukko romaneja oli samalla käytävällä kanssamme. Yksi heistä oli jollain lailla saanut käsiinsä jo hyttikorttimmekin. Jännää. Erittäin jännää. Niklas halusi syömään. Yhteinen aamupala oli hienosti ajateltu. Kaikkia alkoi väsyttämään. Pienet unet oli paikallaan.

25.11.2009 klo 14:30

Herätys. Niklasta ei näkynyt missään. Sieltä hän pian kuitenkin saapui kertoen ettei hän ollut nukkunut yhtään. Siitä se sitten lähtikin. Ville ja Mira omana porukkanaan, Minä ja rakaspoikani Niklas omana porukkanamme. Kahvia naamariin ja siitä lähtikin sitten huikeat suunnittelut kuinka selviämme laivassa Tukholmassa jäämättä kiinni. Löysimme tyhjän ja siivotun hytin. Sinne sijoittuivat suunnitelmamme kunnes minä vahingossa löin hytin oven kunnolla kiinni emmekä enää päässet sisälle.

25.11.2009 klo 16:00

Päätämme Niklaksen kanssa mennä laivan huikean ylelliseen kylpylään. Pukuhuoneessa päätimme suunnistajiin samaistuen tehdä kuntopiiri, joka oli erittäin raskas. Kiljuimme ja hypimme ja näytimme täysin idiooteilta turvakameroissa, josta varmasti muuan ruotsalainen baywatch katsoi meitä alastomia ihmisiä aivan innoissaan. Kylpylässä leikimme mm. punaisella lohikäärmeellä ja Niklas taisi saada sukupuolitaudin tältä punaiselta jättiläiseltä. Porealtaassa kaksi vanhempaa naishenkilöä ahtasivat samaan altaaseen ja lähdimme heitä pakoon. Vietimme lähes puolitoistatuntia uimassa ja hauskaa oli!

25.11.2009 klo 19:00
Ville ja Mira palloilivat laivassa kahdestaan. Minä ja Niklas myös. Oli aika valmistautua satamaan tuloon. Jännitystiivistyi. Pakkasimme tavaramme ja veimme ne säilytyslokeroihin. Sitten lähdimme etsimään uutta hyttiä. Kokeilimme kuutoskannen jokaista hyttiä ja yksi sattui olemaan siivottu ja auki. Sinne majoittauduimme seuraavaksi kahdeksi tunniksi. Aloimme Niklaksen kanssa miettiä miten saisimme lisää rahaa. Vastaus oli ruletti. Pelasimme korttia. Puhuimme mukavia. Mietimme korttien avullla ja erilaisilla demonstraatioilla oliko tämänpäivän väri punainen vai musta. Mira ja Ville eivät uskaltaneet enää piileskellä vaan lähtivät pois pyörimäään käytäville. Hytissä mieletön tunnelma. Valoja ei ole ja Tukholman valot heijastaa ikkunasta. Saavumme satamaan. Kuulemme kuinka siivoojat ryntäilevät pitkin käytäviä. Keksimme peitetarinan jos siivooja sattuisi kurkkaamaan. Niklaksen pääpönttöön ja kolmioleivän paloja mukaan!

25.11.2009 klo 20:30
Näimme kuinka suunnistajat saapuivat laivaan! Olimme onnistuneet! Lähdimme pois hytistä. Sitten näimme Aleksin ja Kallen!<33 siitä se sitten taas lähtikin! Pojat nukkuneet hyvin hotellihuoneissaan, aikuisviihde oli tuottanut suunnistukseenkin sen ilon millä pojat kirmasivat kosteassa metsässä hienoja suorituksia! Dingo oli ollut loistava! <3 Valmistautuminen tuotti aikansa ja sen jälkeen olikin vain Buffet!

25.-26. 11.2009 klo 22.00-07.00

Kostea ilta oli alkamassa ja sadat suunnistajat olivat tulleet laivaan! Ilmapiiri oli erittäin hilpeä! Fiilis oli erittäin hyvä ja Niklaksen kanssa oli voittaja fiilis silloin kun laiva irtosi satamasta. Ei ainakaan jääty Tukholmaan. Suskan näkeminen oli aivan mieletöntä. Se oli sitä minkä takia lähdin tuolle reissulle! Toki poikani antoivat oman mausteen<3
Tuolla laivalla kerrattiin koko kauden suunnistukset. Kertomukset olivat mitä mainioimpia. Koko kuluva kausi tiivistyi tuolle laivalle! Jaakko Istolahti kertoi Ylistaron kilpaveljien vaihtavan ensivuodeksi nimeään: Istolahden Kilpa-veljet!Kuullosti mielestäni erittäin hyvältä! Hän kertoi myös suunnittelevansa Hotellin ostoa Erottajakadulta Helsingistä. Monopolirahoille(ruotsinkruunuille) oli saatava käyttöä. Aksu katosi illan mittaan, Niklaksella oli herkkää ja erittäin vaikeaa mutta hän jaksoi vahvasti!<3 Kallekin katosi mutta tuli sitten takaisin. Pojat nimesivät Suskan äidikseen. Rivoessi tungettiin säilytyslokeroon ja he ovat Reetan kanssa perheemme lesbokoirat. Ilta jatkui. Muisti alkaa pätkiä. Rivoessi löytyy yhdestä hytistä kahden miehen välistä! Erittäin rivoa!!Nukkumaan. Aamulla pojat ovat huolissaan, isiä ei näy missään. Suskan kanssa tuli nukuttua pommiin. Ei se mitään.
Alkaa pitkä mutta lyhyt matka kotiakohti. Essin kanssa nukuimme koko matkan. Ville ja Mira jaksavat valvoa. Mistä lie moisen latauksen saaneena! ;)

Reissu ohi. Mieletöntä. Kouluun.

Kaikenkaikkiaan pitää kiittää Niklasta ihan mahtavasta reissusta! <3 oli maailman paras juttu ku lähdit mukaan, tolle laivalle oli vaan päästävä!

tulevia reissuja odotellessa. "Nuestro sexo amor de la familia" Kepardin sählyturnauksessa! siellä nähdään!